poniedziałek, 14 kwietnia 2014

photo challenge No5

Wiem, że dawno nie pisałam, ale byłam ostatnio troszkę zajęta i ciężko mi było znaleźć czas... Obiecałam też już bardzo dawno temu temat nowy wyzwania i jeszcze go nie podałam... Nie zdążyłam przygotować odpowiednich zdjęć, zatem postanowiłam dać wam teraz inny temat, a potem wrócę do tego, który miał być teraz :)

Nie pisałam, bo pochwalę wam się, że w tym roku po raz pierwszy organizuję u siebie Święta :) Jest to dla mnie bardzo ważne i bardzo się cieszę, że zbiorę u siebie całą rodzinkę :) Ostatnimi czasy myłam okna i robiłam dokładnie porządki :) można powiedzieć, że wszystko już ogarnięte (zostały 2 okna, ale nie umyłam ich przez deszcz :)), więc jestem z siebie bardzo zadowolona :)

Powracając do nowego tematu... Nie będzie on zbyt łatwy, ale kto mówił, że ma być łatwo? 
Nowy temat to:  Ilustracja {illustration}.

Już wam tłumaczę o co chodzi :) Możecie zrobić zdjęcie fajnej grafiki znalezionej w gazecie, jakiegoś graffitti znalezionego gdzieś na ścianie, może sami rysujecie? Albo może to być fotka obrazka namalowanego przez waszego brzdąca - te chyba są najbardziej wdzięczne :) Zatem z jednej strony temat jest trudny, ale z drugiej, mocno inspirujący :) 

Ja od zawsze chciałam i lubiłam rysować. W moich żyłach płynie artystyczna krew. Wiele, wiele razy już się przymierzałam do rysowania, ale po jednym obrazku się zniechęcałam... zresztą, teraz jest podobnie... ale ostatnio wykonałam dwa obrazki :) i właśnie one będą moją fotką jako inspiracja :) Choć Ci co mnie obserwują na instagramie, już je widzieli ;) 




Wiem, wiem, takie bazgrołki :)
Ale ja uffielbiam, takie mazanki :) i tak sobie wymyśliłam, że zacznę od rysowania miast z mojej głowy :)
Jestem bardzo ciekawa czy wam się spodobają te mazgaje :P



 A zasady są jak poprzednio:
  • w wyzwaniu może wziąć udział KAŻDY!!! wystarczy dodać linka z odnośnikiem do zdjęcia. Osoby nie posiadające bloga, również mogą brać udział w zabawie, zdjęcia można wstawić na facebooku czy na flickerze,
  • biorąc udział w wyzwaniu wstaw w pasku bocznym banerek z odnośnikiem do posta z wyzwaniem,
  • starajcie się odwiedzać i komentować inne blogi - umożliwi to poznanie innych interpretacji tematu i często również poznanie innych, bardzo ciekawych blogów,
  • nie ma znaczenia jakiego sprzętu użyjecie do zrobienia zdjęcia, czy będzie to telefon, zwykły aparat czy profesjonalna lustrzanka. A może stary zenit? czasu jest sporo więc zdążycie wywołać zdjęcie :) Ważne aby zrobione zdjęcie było "świeże", czyli nie wygrzebane gdzieś sprzed roku, a zrobione specjalnie pod temat wyzwania. W końcu tego typu zabawy mają służyć rozwojowi naszej kreatywności :)
Banerek do pobrania:


Czasu macie całkiem sporo, bo aż do 30.04.2014 r.
Jestem baaaaardzo ciekawa co wymyślicie w związku z tymi ilustracjami :) Pamiętajcie o światełku i o kadrach :) No i traktujcie ten temat dość swobodnie :) jeśli widzicie coś innego pod tym hasłem, niż to co zaproponowałam to dawajcie śmiało :) Ja bardzo lubię wszelkie obrazki i ilustracje, więc już nie mogę się doczekać waszych interpretacji hihi :)

UWAGA!!!
Wprowadzam też małą nowość :) postanowiłam rozszerzyć działalność mojego wyzwania o Instagram :) Wystarczy dodać taga: #fchwegrochy lub #fotochwegrochy i wspomnieć o mnie w opisie, żeby było wiadomo o co chodzi :)


PODPIS

20 komentarzy:

  1. Świetne te Twoje bazgrołki;) Termin ma się rozumieć do 30.04?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie :)
      Tak do 30.04, pomyliłam się, ale błąd już poprawiony :)

      Usuń
  2. Dobra! Tym razem biorę udział :D Może w końcu uda mi się podołać czasowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzymam kciuki i już nie mogę się doczekać :)

      Usuń
  3. hej kochana:) jej wspaniałe wyzwanie przed Tobą! trzymam mocno kciuki, aby Święta się udały:))) wiem, że sobie poradzisz zdolniacho:) śliczne zdjęcia! dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu :) oj wyzwanie jest spore, ale nie mam wyjścia, muszę podołać :) hihi :) ściskam :)

      Usuń
  4. Postaram się wziąć udział..hmmm, tylko pomyślę jak ugryźć temat :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, bardzo się cieszę hihi :) myśl, myśl :) interpretacja dowolna, więc masz szerokie pole do popisu :)

      Usuń
    2. Linka ze zdjęciem rozumiem, że wstawiamy tu w komentarzach;)?

      Usuń
  5. Ciekawy temat... Uwielbiam rysować! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super temat. Mam całą masę zdjęć z graffitti przywiezionych z każdego niemal odwiedzonego przeze mnie kraju. Namalowałam też serię obrazów, których tematem przewodnim było graffitti. Jak dla mnie temat więc idealy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojaa super! możesz wrzucić zdjęcie z graffiti , którą się inspirowałaś i Twoją pracę :) oh jestem bardzo ciekawa! :) ściskam :)

      Usuń
  7. Uhuhuhu:) Coś wymyślę:D a Twoje miasto widzi mi się na kanwie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie !!! powiem, Ci, że mnie też się właśnie widzi na kanwie :P haha :) muszę tylko znaleść troszkę czasu ::P

      Usuń
  8. Bazgrołki są świetne... mam nadzieję, że też jakieś zdążę umieścić.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :) czekam z niecierpliwością hihi :) Masz w sumie 2 tygodnie na to :)

      Usuń
    2. Tadam - już jestem - wciąż z brakiem światła.... ale jestem... :)

      Usuń
  9. Fajny temat. Ja zapalilam sie do rysowania. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny temat, a że trochę ostatnio rysuję to: http://naszedzieciaczkowo.blogspot.hu/2014/04/projekt-52-tydzien-17.html

    Twoje maziajki bardzo mi się podobają:-)

    OdpowiedzUsuń

• • • Dziękuję za każdy komentarz :) ♡♡♡
Uwielbiam je wszystkie i chłonę jak gąbka wodę :) • • •

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...